Jeugd V.v.DEVO gaat op voetbalkamp!

Mede door de steun van onze sponsoren heeft de kampcommissie Richard en Danny er weer alle vertrouwen in dat dit weer een geslaagd weekendje gaat worden voor de jeugdleden.
Wij willen daarom ook al deze sponsoren enorm bedanken.

Het kamp staat van Vrijdag 16 t/m zondag 18 juni gepland, net als voorgaande jaren, plaatsvinden op groepsaccommodatie De Kievit in Esbeek.
Waar andere verenigingen het jeugdkamp op eigen sportpark organiseren, organiseert DEVO het al tig jaren buitenshuis waar enig vereniging wel jaloers om is.

Een weekend waarin jongens en meiden samen met gemotiveerde begeleiding een sportief weekendje met tal van activiteiten tegemoet gaan.
De volgende activiteiten zullen de revue passeren: Voetgolf, Voetbalquiz, Zeskamp, een Rode Draadspel, Vossenjacht en 2x een voetbaltoernooi.
Tussen de activiteiten door kunnen de jeugdleden zich vermaken op de voetbalvelden en zwemmen in de natuurvijver.

Helaas heeft Johan Nuijten te kennen gegeven dat hij dit jaar voor het laatst meegaat met het voetbalkamp.
Johan gaat al zo’n 27 jaar meer als begeleiding met het kamp en namens het bestuur willen wij Johan bedanken voor zijn jaren lange inzet als begeleiding met het jeugdkamp.

Belangrijke informatie:
Vrijdag 16 Juni 17:45uur aanwezig op het parkeer terrein van V.v.DEVO.
Zondag 18 Juni 17:00uur vertrek vanaf kamp locatie Esbeek richting Bosschenhoofd.

Voetbalkamp
Voetbalkamp (2)